اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

در این وبلاگ به معرفی هند، شهرهای هند، بعلاوه مراکز دیدنی و هتل های هند می پردازیم.

  • ۰
  • ۰

سواحل گوا


در سفر به هند و تور هند گزینه های متفاوتی با دیدنی های متفاوت را می توان انتخاب کرد. یکی از این دیدنی ها شهر بسیار زیبای گوا است. این شهر دارای دیدنی های بسیاری است که باعث شده است تور گوا یکی از پرطرفدار ترین تورهای هند باشد. در ادامه به بیان یکی از دیدنی های هند و دیدنی های گوا می پردازیم.

 گوا شهری است بندری که در حاشیه جنوب غربی هند واقع گردیده است. این شهر به دلیل موقعیت ساحلی خود دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب و طبیعتی زیبا و استوایی است. سواحل گوا یکی از مراکز مهم جذب گردگشر در سرزمین زیبای هند است. بسیاری از گردشگرانی که تور گوا را برای استراحت انتخاب کرده اند با تجربه این سواحل ان ها را از بهترین سواحل هند و دنیا دانسته اند.

تور هند در سواحل گوا

Goa beaches xn----zmchba1acmdv7reedfige com1

تور هند در سواحل گوا

Goa beaches xn----zmchba1acmdv7reedfige com12

سواحل گوا در بین سواحل هندوستان دارای شرایط خاصی هستند. این سواحل بسیار زیبا، با طبیعتی بکر و صد البته وسیع هستند که در اکثر فصول سال دارای آفتابی درخشان هستند. از جمله سواحل مهم در منطقه گوا می توان به واگاتور ، آنجونا ،باگا ، کالانگوت و کاندولیم اشاره کرد که همگی درختان نارگیل بسیار زیبایی در سراسر طول ساحل خود دارند. اگر بخواهیم دو ساحل مشهور دیگر را نام ببریم به این دو نام می رسیم؛ میرامار و کولوا. در تمام سواحل این منطقه انواع تفریحات آبی مانند غواصی ، قایق سواری ، شنا ، ماهیگیری و … ارائه می شود.طبیعت گوا با تپه‌های به شدت سبز در کنار رودهای فراخ با کشتزارهای برنج، نخل‌های فراوان و سایر درختان گرمسیری جلوه بسیار زیبایی دارد. بندر گوا و شهر قدیمی گوا در فاصله حدودا ۴۰ کیلومتری آن می‌باشد.

تور هند در سواحل گوا

Goa beaches xn----zmchba1acmdv7reedfige com13

تور هند در سواحل گوا

Goa beaches xn----zmchba1acmdv7reedfige com14

تور هند در سواحل گوا

Goa beaches xn----zmchba1acmdv7reedfige com15

  • ۹۴/۰۸/۱۸
  • شبا ارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی