اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

در این وبلاگ به معرفی هند، شهرهای هند، بعلاوه مراکز دیدنی و هتل های هند می پردازیم.

  • ۰
  • ۰

تور هند در هتل کلارکس شیراز آگرا

 یکی از توریستی ترین شهرهای کشور هندوستان آگرا است. این شهر زیبا و شلوغ یکی از زیباترین شهرهای هندوستان می باشد که همواره مورد توجه بوده است چه از نظر تاریخی، چه از نظر جغرافیای محیطی و در نهایت چه از نظر توریستی و گردشگری. در این مطلب یکی از هتل های آگرا را معرفی خواهیم کرد که بی شک به دلایلی که ذکر خواهد شد، طرفداران خاص خودش را دارد.

هتل کلارکس شیراز آگرا یکی از هتل های لوکس و مجلل و معروف شهر آگرا و کشور زیبای هندوستان است. این هتل که طبق درجه بندی های هتل داری دارای درجه ۵ ستاره می باشد، یکی از هتل هایی است که بسیار مورد توجه قرار داشته و دارد.

تور هند در هتل کلارکس شیراز آگرا

xn----zmchba1acmdv7reedfige com1

تور هند در هتل کلارکس شیراز آگرا

xn----zmchba1acmdv7reedfige com2

این هتل با اتاق هایی رویایی، و همچنین با چشم اندازهای بسیار دلنشین می تواند اقامتی دلپذیر و دلچسب را برای مسافران تور آگرا فراهم آورد. لازم به ذکر است که اتاق های این هتل در بازه ای تقریبا وسیع قرار دارد که از اتاق هایی دو تخته تا سوئیت هایی لوکس را در بر میگیرد.

امکانات و خدمات این هتل همانند دیگر هتل های ۵ ستاره امکانات و خدماتی لوکس و سلطنتی است. از جمله این امکانات بی توان به موارد زیر اشاره داشت:

سالن کنفرانس، سرویس لباسشویی، استخر روباز، سالن بدنسازی، تلویزیون، اتو، سرویس بیداری در زمان مورد نظر، سرویس ۲۴ ساعته برای اتاق، باشگاه آب درمانی، مهد کودک، بار، سالن زیبایی، مرکز تجاری، کافی‌شاپ، پارکینگ، باغ هتلف باغ برای کودکان، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن آرایش، سالن بدنسازی، ریتوران با منوی غذاهای محلی و بین المللی، ترانسفر فرودگاهی و … .

تور هند در هتل کلارکس شیراز آگرا

xn----zmchba1acmdv7reedfige com3

تور هند در هتل کلارکس شیراز آگرا

xn----zmchba1acmdv7reedfige com5

تور هند در هتل کلارکس شیراز آگرا

MINOLTA DIGITAL CAMERA

در باب موقعیت هتل کلارکس شیراز آگرا می توان به این نکته اشاره داشت که یکی از بهترین موقعیت ها را در بین هتل ها دارد که این امرف امکان دسترسی آسان را به اکثر دیدنی های شهر بعتور هند در هتل کلارکس شیراز آگرالاوه فرودگاه و ترمینال های شهری را به مسافران و اقامت کنندگان می دهد.

xn----zmchba1acmdv7reedfige com6

  • ۹۴/۰۷/۲۰
  • شبا ارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی