اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

در این وبلاگ به معرفی هند، شهرهای هند، بعلاوه مراکز دیدنی و هتل های هند می پردازیم.

  • ۰
  • ۰


دیدنی های بمبئی را می توان از بهترین دیدنی های هند دانست که سالانه مسافران زیادی را در قالب تور بمبئی به کشور زیبای هند می کشاند. در این متن به معرفی یکی دیگر از دیدنی های هندمی پردازیم.

بمبئی یکی از مراکز توریستی کشور دیدنی ها، کشور زیبای هند، است و دیدنی های بمبئی و جاذبه های دیدنی آن نقش مهمی در گردشگری هند دارد مسجد ایرانیان که به مغول مسجد مشهور است یکی از مهمترین مراکز دیدنی بمبئی و حتی در هند محسوب می گردد. این دیدنی ها فراوانند که علاوه بر آن می توان به گذرگاه مارین درایو بمبئی اشاره داشت.

تور هند در مسجد مغول بمبئی

Moghul Masjid in Mumbai xn----zmchba1acmdv7reedfige com1

در باب معرفی این مسجد زیبا که در نوع خود دارای ساخت و معماری بی نظیری است می توان بیان داشت، این بنای تاریخی به وسیله شخصی بنام مرحوم حاج محمد شیرازی که از تجار ایرانی مقیم بمبئی بوده است بیش از ۱۵۰ سال قبل بنا شده است. وی این مسجد را در محل امام باره رود نزدیک محله مسلمان نشین بندی بازار بنا نموده است. در گذشته پیوسته پیشنماز این مسجد نیز فردی ایرانی بوده است. اما در حال حاضر اشخاصی از شهرها و ایالت های مختلف هند این وظیفه را بعهده دارند. این مسجد دارای موقوفات و ساختمانهای متعددی است که پشتیبانی مالی این مکان به شمار می روند متولیان این مسجد را اعضای خانواده نمازی شیرازی تشکیل می‌دهند.

تور هند در مسجد مغول بمبئی

Moghul Masjid in Mumbai xn----zmchba1acmdv7reedfige com12

تور هند در مسجد مغول بمبئی

Moghul Masjid in Mumbai xn----zmchba1acmdv7reedfige com13

  • ۹۴/۰۷/۲۶
  • شبا ارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی