اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

در این وبلاگ به معرفی هند، شهرهای هند، بعلاوه مراکز دیدنی و هتل های هند می پردازیم.

  • ۰
  • ۰


 آگره یا آگرا  علاوه بر ذکر نامش در حماسه جاویدان ماهابهاراتا، با دارا بودن آثار تاریخی نام آشنایی همچون قلعه لعل و یا تاج محل، که یکی از عجایب هفتگانه جدید می باشد، در ذهن هر بیننده و خواننده ای دارای تصویری زیبا و دلنشین است. از این نظر بسیاری از افرادی که سفر به شرق آسیا را انتخاب می کنند، سفر به آگرا یا تور اگرا را در برنامه خود می گنجانند. نظر به این اهمیت برای شهر زیبای اگرا هتل ها و مراکز اقامتی فراوای در این شهر بنا نهاده شده اند. در این مطلب یکی از این هتل ها را با نام اوتکارش ویلاس معرفی خواهیم کرد.

هتل اوتکارش ویلاس آگرا یکی از هتل های شهر آگرا است که با دارا بودن ۶۲ اتاق و سوئیت سالانه پذیرای مهمانان زیادی است. این هتل که دارای درجه ۴ ستاره می باشد، هتلی است دلنشین با اتاق هایی آرام و چشم اندازهای بسیار زیبا.

تور هند در هتل اوتکارش ویلاس آگرا

xn----zmchba1acmdv7reedfige com1

تور هند در هتل اوتکارش ویلاس آگرا

xn----zmchba1acmdv7reedfige com12

این هتل با توجه به درجه نسبتا بالایی که دارد، امکانات و خدمات مناسبی را در اتاق و همچنین محیط هتل ارائه می دهد که از امکانات اتاق آن می توان به اتاق هایی آرام، تخت ها مبلمان بسیار راحت، چیدمان تلفیقی بسیار زیبا، چای ساز، قهوه جوش، حمام لوکس، و … و درباره کل هتل می توان به باغ زیبای هتل، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، رنت ماشین، رستوران با منوی غذاهای محلی، بین المللی و حلال، کافی شاپ، لابی، اینترنت پر سرعت بی سیم، پارکینگ اختصاصی و … .

تور هند در هتل اوتکارش ویلاس آگرا

xn----zmchba1acmdv7reedfige com13

تور هند در هتل اوتکارش ویلاس آگرا

 xn----zmchba1acmdv7reedfige com14

موقعیت هتل اوتکارش ویلاس آگرا یکی از بهترین موقعیت های ممکن برای یک هتل است. این هتل در مرکز شهر آگرا و جایی نزدیک به اکثر نقاط دیدنی آگرای هندوستان است. در تصویر زیر موقعیت این هتل نشان داده شده است.

تور هند در هتل اوتکارش ویلاس آگرا

xn----zmchba1acmdv7reedfige com15

  • ۹۴/۰۸/۰۵
  • شبا ارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی