اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

اطلاعاتی تور هند

هر انچه که درباره تور هند می خواهید بدانید

در این وبلاگ به معرفی هند، شهرهای هند، بعلاوه مراکز دیدنی و هتل های هند می پردازیم.

  • ۰
  • ۰


یکی از شهرهای زیبا و مناطق توریستی مهم کشور زیبای هند، آگرا است. این شهر در میان مسافران تور هند، طرفداران خاص خود را دارد به طوری که تور آگرا جایگاه خاصی را به خصوص در میان تورهای ترکیبی دارا می باشد. در متن جاری یکی از هتل های آگرا را برای مسافران این تور معرفی خواهیم کرد.

هتل مارینا آگرا یکی از هتل های مجلل و بسیار معروف آگرا می باشد. این هتل که در زمره هتل های ۵ ستاره قرار دارد، سالانه مسافران زیادی را پذیرا می باشد. این هتل با اتاق ها و سوئیت های زیبا، که همگی دارای محیطی آرام و پاک با چشم اندازهای عالی هستند، مسافران خود را همواره راضی نکه داشته است.

تور هند در هتل مارینا آگرا

marina hotel agra india xn----zmchba1acmdv7reedfige com1

تور هند در هتل مارینا آگرا

marina hotel agra india xn----zmchba1acmdv7reedfige com12

هتل مارینا آگرا به دلیل درجه بالای خود، امکانات و خدمات فوق العاده ای را برای مسافران خود در نظر گرفته است که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

پذیرش ۲۴ ساعته، کلوپ سلامتی، سالن کنفرانس، سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، آژانس خدمات مسافرتی، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت درایگان، گیم نت، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه و …

تور هند در هتل مارینا آگرا

marina hotel agra india xn----zmchba1acmdv7reedfige com13

تور هند در هتل مارینا آگرا

marina hotel agra india xn----zmchba1acmdv7reedfige com14

هتل مارینا آگرا دارای موقعیت فوق العاده ای است. این هتل در مرکز شهر آگرا و در فاصله ۲۰ دقیقه ای با ماشین تا بنای تاریخی تاج محل قرار گرفته است. علاوه بر این فاصله این هتل تا فروگاه در حدود ۶ کیلومتر است.

تور هند در هتل مارینا آگرا

marina hotel agra india xn----zmchba1acmdv7reedfige com15


  • ۹۴/۰۸/۰۵
  • شبا ارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی